Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 16:08   #690
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av BobBob, her.

Jeg har vært tynn store deler av livet. Etter å ha hatt endel livsstilsendringer klarte jeg kunststykket å komme opp i 120 kg. Gikk på lavkarbo (dette er 2-3 år siden) og kom ned i 95 noe som med min høyde utgjorde en BMI på 25 på 3-4 mnd. Dessverre gikk jeg tilbake til gamle synder og gikk ikke bare opp til gamle vekten, men langt over. Ved legesjekk på tirsdag fant jeg ut at jeg hadde gått opp i 134 kg noe som faktisk sjokkerte meg. (BMI 35) Begynte på lavkarbo den dagen og har klart å bryte 130 kg grensen på 6 dager, noe jeg aldri hadde trodd. Det gjenstår altså 35 kg som SKAL vekk, om det blir det siste jeg gjør. Satser på å være under 100 kg til sommeren, med en kombinasjon av lavkarbo og trening. Så kommer den utfordringen jeg feilet på forrige gang. Å holde seg der..

Les her og la deg inspirere

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19941