Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 14:20   #7
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?

Det stemmer at mørk farge kan ha sammenheng med for lite drikke. Så lenge det er utslag på stixen er du i ketose,bare pass på og drikke 2-3liter vann om dagen.
Jeg gikk ned 3,5kg på min første uke,men nå går det ikke så raskt gitt i uke 2. Men jeg stresser ikke Det er så forskjellig hvor mye man går ned og det er ikke sunt og henge seg for mye opp i tallene og sammenligne med andres vektnedgang.DET er demotiverende når man ikke oppnår det samme.Jeg har slitt som rakkern med ketogen kost,men aldri før har jeg vært så fast bestemtsom nå på og holde på i et halvt år,for og se hvor langt jeg er kommet.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat