Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 10:55   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som kan sette opp et program?

Veldig enig med Screwball her!

Sitat:

07.00 Frokost: Omelett av 3 egg, bruker kun 1 plomme. Litt skinke og l0k i omeletten, og 3 bacon strimler vedsiden av. Hvorfor bare en plomme? Ha litt ost i og, det er bra for fettet. Hva med en halv tomat til, litt alfalfaspirer?

10.00 Skolemat: Har ikke funnet noe her, vanskelig aa faa noe skikkelig paa skolen. I kantina er det kun br0dmat og pasta, saa pleier som regel kun aa drikke mye vann og litt mandler med paa skolen, saa spiser jeg naar jeg kjenner sult. Hva med en boks tunfisk i olivenolje?

Lunch: 1 kyllingfilett, er ikke saa flink med gronnsaker, kun mais l0k osv jeg liker, men mais er jo nei-mat saa det holder jeg meg unna. Kokt brokkoli, blomkål? Hva med om du lager deg en boks å ha med?

Middag: Kjottdeig med l0k og krydder i, husker ikke navnet paa pakken, men er den med 0g karbs. Grønnsaker! Hva med en ferdigsalat?

Kvelds: Prover og spise minst mulig til kvelds, tar av og til bare 3-4 stykker skinke fra en gilde skinkepakke. Hvorfor minst mulig? Kok egg og ha majo på! Du skal ikke sulte!

Lykke til!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat