Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-09, 23:40   #128
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Være med på ny runde fra 12. januar?

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

chanela og trillian78: De har målebånd på enkelte matbutikker - gjerne sammen med hårbørster/strikk osv (har det der jeg jobber), på kid, princess og lignende butikker, i tillegg til sikkert sy/garnbutikker. Har det som regel på steder de selger gardiner og sånn. Mange steder å finne det. Finner det sikkert også på typ nille eller europris også. Kjøpte mitt på kid jeg

Ok, takk for tipset Ella! Da blir det nok målbånd på meg i morra Til nå har jeg bare målt med en sytråd. Får jo ikke cm da, men får målt endringen. Og det er jo det viktigste for motivasjonen.

Har ikke sett målbåndene i de matbutikkene jeg handler i. Vet desverre ikke om noen sy/garnbutikker annet enn husfliden (jeg er en katastrofe med tanke på håndarbeidsevner), men Kid el.l skal jeg vel klare å finne.