Jeg sluttet å røyke 8 uker før julaften og det gikk helt supert! Brukte ingen hjelpemidler bare bestemte meg for at nok var nok! ...men så kom jula og jeg skulle bare han meg en og annen "julerøyk" men ble til at jeg nå har røyka i 14 dager . Men har vært fast bestemt på å kaste den igjen. Så i dag, når jeg spiste min første lavkarbo frokost tok jeg min siste røyk etterpå...og jeg er fast bestemt på å slutte nå. Da jeg kasta røyke før jul gikk jeg opp 5 kilo men det var for jeg begynnte å drikke cola (har ikke drukket cola på maaaange år) og spise mere snop. Nå reagerer (heldigvis) magen min med diare og mageknip på cola, så den har jeg kutta ut igjen. Tror ikke det blir noe problem med røykeslutt og slanking samtidig, for man omstiller og endrer på så mye nå når man er begynnt på slankekuren...må jo omstille hodet og tenkingen totalt i forhold til hvordan kostholdet mitt har vært tidligere. Alt ligger oppi hodet mener nå jeg, på hvordan man tenker og innstiller seg på ting! Er man innstillt og motivert så går at bare supert! Se på det som en utfordring (for et nytt og bedre liv) ikke som et problem!