Opprinnelig lagt inn av Lise
Der var du tilbake!
Blir spennende å se hvaFedonlegen sier til deg,- håper du finner fem til en plan som fungerer for deg! 
Var hos legen i går og han mener jeg fortsatt har effekt i kroppen av medsinen Avandia som jeg gikk på en 3 mnd tid i høst.
Han vil se ann og ha meg tilbake om 8 uker.
Mulig er det betennelsestilstanden jeg har i kroppen til enhver tid som plager meg. Har kroniske bekkenplager samt påvist fibromyalgi.
Utifra diverse prøver som ble tatt i fjor så mener han jeg jeg har en buskpyttkjertel som fungere så dårlig at jeg er oversensitiv for det bittelille inntaket av karbohydrater jeg får i meg.
Er utrolig frustrerende når jeg ser andre går de kiloene de trenger bare ved å kutte ut brus, feit mat og sukker. Jeg har alltid levd sunnt og vært opptatt av kosthold..
Han mener at ved å gå ned de 8- 10 kg jeg ønsker så vil det ha en enorm helseeffekt og anbefalte 6 uker med _Eurodiet fase 3. Ser det står at et evnt.vektakt der går langsomt?
I fjor vår begynte jeg med lavkarbo og ble såpass streng at jeg endte opp i en ketose og dermed gikk kiloene av.
Hva tror dere får jeg best effekt av å gå på denne Eurodietten i fase 3 eller ved vanlig lavkarbo?
Dumt å bruke såpass mye penger om det ikke er nødvendig.
|