Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-05, 12:51   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hvorfor kunne du ikke laget pannekakerøre til dere begge da?

Miks sammen 6 egg, bruk litt fløte og ha i 4 ss bokvete eller havreflak (kjør blandingen i stavmikser), tilsett litt kanel og eventulet søtstoff, og server usukkrede bingebær til (hvertfall til deg.. ) - jeg har en raspet gultot oppi før jeg kjører stavmikseren også,- det blir nyydelig....

Man kan jo spise den samme maten som før (med mindre man har levd på ferdigmat da..
Det er jo bare snakk om å kombinere litt annerledes på tallerkenen. Du kan feks. servere kyllinfilet med salat og eventuellt servere ris ved siden av til din kjære? Vanlige måltider er jo bare til å lage lavkarbovarianter av. Kok ekstra grønnsaker til deg, og mindre mengde potet eller ris eller pasta eller hva som er vanslig for akkurat dere å spise..

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat