Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-09, 11:14   #8
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og graviditet

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Det er en utstrakt oppfatning at siden ting ble gjort før så var det ok. For det første var det lite miljøgifter i steinalderen. Dessuten var gjennomsnitts levealder noe slikt som 17 år. Det er først nå i moderne tid at spedbarnsdødeligheten og gjennomsnittlig levealder har blitt så høy som den er!

Jeg tenker litt på det jeg, at vi kanskje ikke var ment for å leve noe særlig lenger enn dyra....

Se hvordan verden har blitt... Overbefolka.. Så ille at naturen ikke klarer å fø dem... Det var nok ikke meningen det skulle bli slik..

Ikke at jeg ønsker å bare leve i 20 år, altså. Men hvis alle hadde levd til fylte 20, så hadde det nok vært mer enn nok av naturlig mat å ta av for alle....

Hadde vi ikke dyrket frem alle disse tingene som vi ikke er ment for å spise (ris, korn, poteter) så hadde vel hele Asia og Afrika ligget øde tror jeg.... Vi har på en måte blitt avhengige av disse karbohydratene, fordi vi ikke har nok kjøtt og fisk til å fø hele verdens befolkning...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat