Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-09, 20:10   #4
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Spørsmål til Nille eller andre MCT'brukere

Takk, Nille for svar Jeg leste tråden din fra 2004 og var litt spent på om du fremdeles "gikk" på oljen.
Jeg har også lavt stoffskifte og har brukt oljen nå i ca. 3 uker. Jeg drikker den bare rett fra flaska og jeg har kjøpt den på apoteket.
Har vært i ketose siden september - og havnet på et platå for en stund siden. Derfor tenkte jeg det var verdt å prøve oljen og jeg er nå igang igjen med vekttap. Tror kanskje det skyldes oljen!?
Samt at det hjelper meg på en litt treg mage - tror jeg og jeg tar litt før trening. Har lest at det gir litt ekstra energi.

Er det noe forskjell på MCT og Cocousa?
Og lykke i krigen mot julekiloene - jeg tok av 1 kilo jeg....stolt.....

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat