Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-04, 15:35   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Da går jeg ut ifra at du har endret "Standard trådabonnements innstilling" til et av valgene der? (Standard for alle medlemmer er ingen abonnering/varsling)

Finner her:
Kontrollpanel --> Endre valgmuligheter --> (boks nr 2) meldinger og varsler.

Om du setter den til;

• ikke abonner --> så intet abonnement
  • ingen e-post varsling --> så får du se nye abonnerte tråder når du åpner kontrollpanelet ditt (rett over rykteoversikten - kan hende du må klikke << knappen for å vise tabellen)
  • Også kan du velge e-postvarsling øyeblikkelig, daglig oppsummert eller ukentlig.
De samme valgene har du når du skriver eller endrer innlegg/tråder. Da kan du abonnere på enkelttråder. Mens med kontrollpanel innstillingen blir det alle tråder du deltar i om du ikke velger "ikke abonner" når du skriver innlegg

Viser også til FAQ http://forum.lavkarbo.no/faq.php?faq..._user_maintain

Tror alt skal fungere, men gi meg en oppdatering om jeg ikke oppklarte noe nå!

Ønsker deg en enestående dag!