Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-09, 21:10   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: må bare mase litt igjen =) hva skjer om jeg får i meg for lite fett i løpet av n

Du må spise fett for å forbrenne fett!

Om du skal få i deg det du trenger av vitaminer og mineraler, er det best å ligge på ca 15 karber i døgnet og de skal komme fra grønnsaker som vokser OVER jorden (og litt løk/hvitløk)

Om du tar en titt inne på oppskriftdelen av forum så får du en masse ideer til hva man kan lage av god mat.

Eller du kan titte litt rundt i journaler (Gerds feks) å se hva folk skriver at de spiser.

På ketolyse snakker vi ikke om å holde forbrenningen i gang. Du skal spise riktig mat når du er sulten og spise til du er sånn passe mett! (Kan være uvant og vanskelig i begynnelsen)

Klart det er døgn- behovet for fett/proteiner/karber som er viktigst, men det beste er å fordele det jevnt ut over døgnet!