Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 15:22   #47
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Vi "gamle" (unnskyld er litt hes i dag ) har igjennom åra skrevet mange svar og på en måte vært med på å bygge opp forumets mange svar som allerede ligger inne....nå gjør vi plass til dere nye, som kan fortsette og tom fornye litt

Nå hviler jeg litt på laurbæra og surfer rundt og koseprater litt.

Det er mange nye og mange journaler, så vi velger oss vel ut noen å følge litt nøyere da, tenker jeg. Må innrømme at jeg av og til hopper elegant over noen ganger, da det kan bli litt mange sider med bare ":klem" og hei...men det er meg. Kos for dem som liker det, men kan bli litt vanskelig å finne ut om det står mer der. Da går jeg heller videre de dagene jeg ikke kan bruke så mye tid her. Jeg syns det er kos med og hilsner jeg altså, men trives enda bedre med innlegg med mer innhold.

Det sosiale er også viktig i en "slankeprosess" for det er ofte det som kan være årsaken til vektøkning; misstrivsel og jeg har hatt masse glede av den siden av forumet også.

Håper vi kan få lov til å være litt forskjellige. At hver og en av oss bruker den delen av forumet som passer den enkelte best.

Nye koster og nye ideer er selvfølgelig hjertelig velkommen

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat