|
Sv: Uventet virkning av karbokutt
Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.
Jeg kjenner igjen veldig mye av det dere skriver her, også var det jo litt morsomt at den ene mannen her inne fortalte at han var blitt en bedre elsker etter lavkarbo. Det kan jeg skrive under på, kanskje ikke bedre elsker, det vet jeg ikke, men mye mer lyst! Jeg er ganske så lett antennelig for å si det sånn.

Hurra for lavkarbo 
Når man snakker om lyst....dette er en (bi)virkning jeg håper jeg kommer til å nyte godt av etterhvert....siden manglende lyst fra min side har vært et problem i vårt forhold i mange år. Og siden vi stort sett ellers har det kjempebra sammen er det så dumt at denne ene tingen skal slite slik på forholdet vårt...jeg krysser fingrene....
Forøvrig vil jeg også si at huden har blitt bedre, jeg fiser mindre, snorker mindre og orker mer både på jobb og hjemme. Et eksempel jeg tenkte på i dag....skulle bære noen varer fra A til B (jeg jobber i butikk). Jeg mista halvparten av lasset underveis. Før ville det å måtte bøye seg ned og plukke opp disse varene være et ork - noe negativt (helt sant!) - i dag tenkte jeg overhodet ikke på det i det hele tatt!!!