Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 19:49   #30
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Lavkarbo.no er et forum for alle. Nye som gamle!

Å være her på forumet gir oss en del muligheter og valg. Og det er frivillig.

Det er frivillig å være her, det er frivillig å delta med hva man vil og ønsker.

Det er mange som trenger forumet, i større og liten grad.

Etter snart 2 år her inne så har jeg lært folk å kjenne. Noen kun på nett, noen i virkeligheten også.
Noen bruker mer tid her enn andre. Sånn er det. Og det er valgfritt.
Folk er forskjellige og har forskjellige behov. Det må vi alle respektere.

Forumet er blitt stort. Og det er mye aktivitet her. Både i blogger, journaler og i den ”offentlige” delen av forumet.

Alle delene av forumet er et tilbud til alle, til den som vil. Hvordan det brukes er opp til hver enkelt. Så lenge man følger reglene. Og ingen skal ”rakkes” ned på uansett om man bruker forumet lite eller mye, om man tørker støv på loftet eller bare leser.

Alt ”arbeid” her inne gjøres på fritid, både av adm., moderatorer og den enkelt som svarer og prøver å hjelpe. Det er frivillig. Og den jobben som er lagt ned her inne er gull verdt for mange, meg selv inkludert.

Jeg syns dette forumet er flott, på alle sine måter!

Gerd

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat