Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 16:03   #26
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

Hva ser jeg nå?

Jo.

10-20 meget aktive journaler hvor man er inne og klemmer på hverandre og snakker om vær og støv på loftet. Det er greit, ingen tvinger deg til å lese.

Og jeg er "eier" av en av disse journalene hvor man klemmer og snakker om vær og støv på loftet. Jeg kom hit for å lære om ketolyse, men har også endt opp med en hel del venner som jeg lengter etter å møte igjen!! Forumet handler jo også om oppbacking når man ikke er motivert mer. Det har i stor grad handlet om samtaleterapi for meg med sosial angst. Jeg har fått livet mitt tilbake! Takket være de flotte menneskene her på forumet. Nå henger jo vekten ofte sammen med psykiske problemer også, dette er også en del av forumet.
Nå sporet jeg kanskje litt av i forhold til innlegget ditt Adriane. Men jeg håper at andre brukere av forumet ikke ønsker å kaste ut oss som mest "koseprater" i journalene våre. Sånn er det når man ikke har noe liv utenfor forumet..

Og forresten...vår ketolyse-queen Gerd, legger stadig ut lekre oppskrifter med bilde! Så helt dødt er det da ikke på det feltet heller

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat