|
Sv: Hei! Ny her inne!
Brød:
Jeg har på alt mulig av pålegg.
Skjærer tynne tynne skiver (3mm er vel det tynneste jeg klarer og hvor skivene er stive nok til ikke å knekke når man skal holde dem) og lesser på med pålegg. Reker i majones, brie med pittelitt Heistad sukkerfri appelsinmarmelade, ost&skinke+++ bruker også mye ekte majones, blir ikke så tørt da.
Kaffe:
Jeg vet ikke...har gjennom hele kuren drukket uante mengder kaffe (et par liter eller 8-10 krus iløpet av dagen) men ikke merket noe. Hvis det er 1g karbo pr kopp så er det jo merkelig at det ikke har hatt noe å si for meg, men andre her inne har vel erfart at de ikke kan røre kaffen omtrent uten at de stagnerer. Samme gjelder meieriprodukter. Så er visst ikke noe 110% fasitsvar på dette, virker som kroppen min har vært SVÆRT mottagelig for denne kostholdsendringen.
Ser nå som jeg har slurvet litt siste måneden, da har jeg gått opp, enda jeg har lagt rimelig lavt på karbene. Enormt oppblåst mage (og magetrøbbel deLuxe) i helga og i dag pga karbohelg. Valgte å kose meg med alle de tingene jeg hadde lyst på i helga for på en måte å få det ut av hodet før jeg går igang med kjempestreng kur hvor jeg skal forsøke å ikke ha noen utskjeielser de nærmeste 4mnd, samt kickstarte kroppen igjen.
Så nå er det tilbake til 3 egg + litt bacon til frokost, 3 tynne skiver lollipopbrød eller salat til lunsj, middag med blomkålmos til middag, og ost eller egg til kvelds.
Jeg har vært svært sløv med salatspisingen i de siste månedene, har spist mye blomkål og broccoli da...men da jeg hadde den råeste vektnedgangen var da jeg spiste en stor salat med masse fett i (olje, ost, majones+++) til frokost og lunsj hver dag. Så vurderer å ta meg tid til å lage en stor porsjon hver morgen som jeg kan spise 1/2 av til frokost når jeg kommer på jobb, og den andre 1/2-delen til lunsj.
Trening i dag for første gang på en laaang stund, det blir deilig. RYP og fine resultater here I come!