|
Sv: Hei! Ny her inne!
Takk for oppskriften! Cottage cheese bakt inn i brød hørtes snålt ut! Spiser man dette brødet med pålegg eller helt bart? Tenkte å handle ingrediensene imorgen og prøve jeg!
Gratulerer med ny dress! Jeg merker selv jeg har lyst på ny dress, den eneste jeg har som fortsatt jeg klarer å kneppe på (med hjelp av et stramt belte) er en jeg arvet av morfar. Har ikke lyst å kjøpe meg dress nå som jeg er overvektig, og synes det er ganske kjipt å gå med den samme i formelle anledninger!
Har bestilt ketolyseboken og et sett med vitaminpiller nå (startpakken), håper den kommer raskt i løpet av uken!
Imorgen er det shopping av cottage cheese, egg, bacon og så er det salat til lunsj resten av uka!
Ser det er litt motstridende informasjon om kaffe og ketolyse... Jeg er "kaffoman", og drikker gjerne 4-6 kopper om dagen (svart kaffe). Frarådes dette sterkt? Har tidligere hørt kaffe får igang forbrenningen, men har også hørt det får opp blodtrykket. Målte blodtrykket hos bedriftslegen i november, da fikk jeg vite det var normalt, men kanskje litt lavt i forhold til overvekten min... Noen som har tips om dette?
|