Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 21:11   #24
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Hiver meg på her jeg også med mine synspunkter. Føler at jeg hverken er ny eller gammel bruker her inne - men har en fot i hver av leirene.

Som ny føler en et enormt behov for informasjon - og er veldig utolmodig - samtidlig med at en ikke er utlært eller har fått opplæring i god forums skikk og bruk. Jeg kan fremdeles ikke alle de fuskjonenen dere nevner over og sliter litt med å finne fram.
Derfor er det nok lett for "de nye" og starte egen tråd med spørsmål som kan ha vært stillt utallige ganger....

Så min utfordring til "de nye" - bli flinkere til å lese dere opp, søk informasjon, vær nyskjerrig - slik vil dere lære masse og stille de gode spørsmålene her inne som er så viktige for at forumet skal bli levende og bra I tillegg til dette er det viktig å være positiv, møt det nye med et åpent sinn - gi det en mulighet, ikke vær negativ fra starten. Så vil du trives og gi trivsel tilbake. Hvis ikke så forlat det dersom dette ikke er noe for deg.

Som erfaren bruker her inne blir man veldig fort lei av disse "nye" som ikke gidder å sette seg inn i kostholdsfilosofiene. Så ender det med at dere stikker av til journalene og bloggene - og glemmer at også dere har et ansvar for at hele forumet skal leve. Det er mange som er veldig godt kjent her inne - og det må de få lov til, skulle bare mangle, men det bør ikke utelukke de nye.

Så min utfordring til "de gamle" - bli flinkere til å lese/svare på de enkelte trådene (kostholdsfilosofiene/diskusjonstråder/spørsmål & svar). Det er dere som må sørge for tyngden og de kloke svarene her inne som igjen fører til at flere velger å bli her og til slutt blir en "gammel" - og kan bida.
Husk dette er et brukerstyrt forum - og det er vi som bestemmer hvordan det skal være

Så til slutt en utfordring til administrasjonen - går det an å legge til en informasjon i forumsskikk og bruk ved registrering? Hvordan/hvor legger man tråder som er informativ - spørsmål - søke informasjon - osv.
En ryddejobb kanskje?

Ha en fortsatt fin dag alle sammen, i morgen er det hverdagen igjen - og en ny start for mange. Og da blir det aktivitet her inne!
La oss alle bidra til å gjøre forumet til den kunnskapsparken det fortjener
Jeg klarer meg ikke uten - og har fått uvuderlig hjelp og støtte!

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat