Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 16:11   #20
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Bra tråd, og mange bra synspunkter

Jeg syns Silje sier det veldig bra, når hun sier at et forum ikke er statisk, men utvikler seg hele tiden. Selv har jeg hatt en laang periode nå hvor jeg har vært lite aktiv her inne - og det må jeg jo få lov til, sånn som andre har perioder hvor de er mere eller mindre aktive. Jeg har også hatt perioder hvor jeg kunne skrive opp mot 50-100 innlegg hver dag.

Jeg er enig i at det er endel rot nå ute i forumet, vi moderatører bør kanskje bli flinkere til å rydde litt?

En annen ting ang. søkefunksjonen, nå har vi jo fått tagging også (knytter et ord eller flere opp mot en tråd vi lager), hvor vi kan gjøre tag-søk også. Da er det viktig at vi er flinke til å velge et beskrivende ord.

Også kanskje bør vi få en slags "bruksanvisning" til folk når de registrerer seg. Nå vet jeg av egen erfaring at jeg sjelden leser dem, så kanskje kan det være en ide å sende ut en mail eller PM eller lignende. Og evt. videresende folk til viktige tråder. Skal ta det opp med HP og Lise

Ellers.. godt nyttår!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat