Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 13:15   #8
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Roaccutan og Ketogen kost = Krasj?

Stemmer som Gerd sier, jeg sendte mine verdier i mail til Torkil, og fikk da vite at eg burde øke fettinntaket for å få ned kolesterolet. Har også hatt to pauser på høsten i år grunnet operasjon av mandler og sydentur. Dette kan også ha ført til at kolesterolet mitt har gått opp. Nå starter jeg på ketolyse igjen i morra og skal gå frem til sommeren, skal ha ny time hos legen i mars/april. Da håper eg at kolesterolet har gått ned og stabilisert seg grunnet mer fett og stabilt i ketose hele tiden.
Anbefaler deg iallefall ikke å reduserer fettet, vet selv at eg har spist altfor lite fett og skjønner logikken i å øke fettet for å stabilisere.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat