Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-05, 23:32   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Miriam

Takk Lise Jeg er rimelig fortvilet nå og noe redd for at jeg har utviklet diabetes.

Uffameg...

Sitat:

Fikk sv.skapsdiabetes i siste svangerskap og ble helt sjokkert for kke spist eller drakk jeg mye søtt og ikke mye lyst brød eller inntok de såkalte raske karbohydratene.
Var også ikke spesielltt overvektig i svangerskap. Alikevel utviklet jeg dette og i tillegg preeklampsi.

oi... det høres jo ikke bra ut...

Sitat:

Vet jo at mange her sliter med mange kilo overvekt og at jeg nok kan bli oppfattet som en klager men siden jeg er så nære diabetes og har høyt blodtrykk (var heller lavt før siste svangerskap) så er det svært viktig for meg å gå ned de siste kiloene.

Du blir ikke oppfattet som klager må vite! Her er folk som skal opp og ned, og mange som har nådd målet sitt og vedlikeholder, spiseforstyrrelser, diabetes, insulinressistens, pcos, og dem som bare spiser for helsen sin del og ikke har noe vektproblem... Det er mange grunner, og alle er like hjertelig velkommen og verdsatt!
Skjønner godt at det er viktig for deg å gå ned de ekstra kiloene!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat