Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-05, 16:14   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg kan skrive under på at jeg er i mye bedre humør når jeg er i ketose, eller når jeg spiser lavkarbo helt generelt.

Når jeg spiser mye karber er jeg: sur, grinete, fryktelig deprimert, har UTROLIG kort lunte, hissig, mye PMS, og rett og slett dårlig i hele kroppen, noe som også påvirker humøret.

Når jeg er i ketose eller spiser lite karber, er lunten min 10 ganger lengre, jeg er ikke deprimert lenger, PMS'en er 100 % borte!! Jeg tåler mer motgang, og kjefter mindre på mann og barn.

Jeg har nok en form for angst. Litt sosial angst pga vekten, tlf-angst og er mye deprimert. Når jeg spiser lite karber forsvinner alt dette. Slike ting som liksom skal være psykiske, forsvinner når jeg forandrer kostholdet!!!