Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 00:33   #31
Kanonada
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Kanonada er på en erverdig vei

Sv: Feilen oppdaget

Danish:

Jeg syns bare at enkelt er litt for bastante i sine uttalelser. For inuitter og dem her inne som har en lavere toleransefor karbohydrater funker jo tydeligvis det å leve på høyfett og protein-basert diett, men det må også kunne gå an å bastant si at for andre vil ikke det å leve på ketogen diett alene gi vekttap. Noen kan fint spise masse karbohydrater, leve i kaloriunderskudd og gå ned i vekt slik, og at for disse,inkludert meg, er dette ikke en metode som er mer usunn eller skader kroppen mer..

Ofte syns jeg man er så opptatt av å "disse" andre vektreduksjonsmetoder enn sine egne, og det er det som er hele mitt poeng.
Det er like vanskelig å få ihuga kaloritellere til å si; "okey, for deg er det nok ketogen kost som vil fungere" som å få lavkarbere til å si at karbohydrater funker fint for noen, og bra er det!"

Jeg er av typen son gjerne prøver ut det meste, og som ikke har noe problem med det, jeg kan godt ta høyde for at til og med WLCD kan funke for noen(for en periode), men i lengden blir det nå enn slik at alle har ulik kropp og dermed fins det ingen fasit på hva som er den beste måten å gå ned i vekt.
I det øyeblikket jeg snakker om å telle kalorier antar folk at jeg snakker om å sulte meg slank, men jeg hadde ikke orka å telle i tre år når det går så treigt nedover hvis jeg gikk sulten!

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat