Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 11:59   #12
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Pepsi Max - innvirkning på vekttap?

Opprinnelig lagt inn av inglan, her.

Har vært og sett på maten din, og det er ikke spesielt mye fett å finne.
Men ser at du drikker Fun light. Går det bra for deg, går du likevel ned i vekt?

Eg skriver ikkje opp hver skje med smør jeg har i når eg steker maten eller lager fløtegratinert blomkål. Fett tilsetter jeg der det faller seg naturlig. Vet at eg ikke spiser nok fett, men alt mat blir stekt i fett, og eg tilsettet to store spiseskjeer når eg lager fløtegratinert blomkål og slike ting.

Har ingen problemer med fun light pr i dag *bank i bordet* så da drikker eg litt av det. Men er også flink til å drikke vann (sliter en smule mer i helgene, siden man ikke alltid er i nærheten av ett toalett da)

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat