Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-05, 09:34   #22
RAGNA
Medlem

RAGNA sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill
Smile

Tusen takk for gode råd og god hjelp!!

Jeg vil bare få takke alle dere som gir så gode råd og backer meg opp! Spesielt setter jeg pris på at Torkil, som faktisk har laget boka om dette opplegget, er her og gir tilbakemeldinger.

Jeg er fortsatt kjempeflink, mye flinkere enn jeg noen gang hadde trodd jeg skulle være. Tenk, snart 3 uker uten en eneste brødbit eller et riskorn! Drikker 2-3 liter vann hver dag, har kuttet kaffe til det minimale og har kuttet ut brødet mitt. Ligger vel på ca 10 g. karbo daglig nå. Går fortsatt tur hver dag som før, men går lengre turer og peser mer på i motbakkene.

I går hadde jeg 3 dager igjen på å nå målet mitt om å gå ned 2 kilo i løpet av den 3. slankeuka. Det var liksom kriteriet mitt for at jeg skulle makte å fortsette. Nå har jeg 2 dager igjen, men den gledelige nyheten er at jeg har mistet 0,8 kg. siden i går! Kanskje det løsner nå? I Norsk Ukeblad var Torkils bok "ukens kokebok" på matsidene. Der sto det at vekttapet gjerne kunne være 15 kilo den første måneden! Det må vel være feil? Ingen mister vel mye så kjapt?

Etter svangerskapet har jeg 2 bukser som passer. I dag fikk jeg på meg 2 til som lå liggende! De passet ikke for 4 uker siden, så det ga meg et motivasjonskick! Håper inderlig at vekta detter enda mer ned til torsdag. Skal fokusere på det nå, og det får meg til å være enda flinkere. Da vet jeg garantert at jeg kommer til å fortsette med dette, selv om jeg savner alle de deilige brødsortene som finnes og selv om jeg egentlig er møkk lei egg.

Jeg vil få ønske alle andre slankere en riktig fin dag!

Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat