Tråd: Bønner
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-08, 16:18   #21
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bønner

Soyabønnene funka ganske bra de

Ikke så melne som andre bønner, fastere lixom. Men smaksmessig synes jeg de var ok.

Synes de funka bedre som del av en suppe eller gryte eller grateng (hadde litt av dem i blomkålgrateng f.eks. Det var vellykka!). Synes også de funka i salat med dressing, men kanskje i litt mindre mengder enn jeg er vant til å bruke andre bønner.

De funka IKKE i bønnemos Det var ikke noe godt i det hele tatt. (Åååhh savner mos av svarte bønner... Og hummus/kikerter)

Ellers var det jo helt avsindig lang koketid på dem da! Som om ikke koketiden var lang nok på bønner fra før av. Sto 1 døgn i bløt og 1,5 timer koketid på pakka. Mine lå i bløt et døgn, og jeg ga dem 2 timers koking. De var fortsatt ganske faste etter den behandlinga

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat