Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 21:43   #10
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så ble det full stopp

TUSEN TAKK alle sammen!

Jeg er egentlig KJEMPEfornøyd med det jeg har tatt av. Og det har gått ganske greit, uten noen lange stillstands perioder. Sikkert derfor 4 uker ble frustrerende. Ikke meningen å være sytete.

Men av og til er frustrasjon godt å få ut, og det er best å gjøre det en plass med likesinnede, de som ikke er i samme situasjon klarer ikke sette seg inn i problematikken og tilbakemeldingene blir noe slikt som:

Du har jo tatt av så mye, kanskje trenger kroppen en pause fra slankingen...
(eehhhh.....I DON'T THINK SO!!!!!)

eller

Ikke rart så mye fett du spiser,gå over til light produkter (aldri i livet)

Nå må du være forsiktig så du ikke får spiseforstyrrelser....
(mitt forhold til mat tidligere har vært det som er forstyrrende, for første gang nyter jeg mat, spiser meg mett og går ned!)

Da gidder man ikke dele frustrasjoner. Derfor er det fantastisk å kunne komme her og få satt ting i perspektiv.

Takk for råd - skal drikke mer vann og holde meg til "basis" matvarer uten søtningstilsetninger eller brøderstatninger. Gir meg ikke enda!
Fant litt trøst i sitatet LilleM0r satt inn. 8 uker platå!!! Håper jeg slipper det. Men det viser seg at det nytter og det er en god trøst!

Har målt meg en gang i måneden, neste måling på tirsdag. Både gleder og gruer meg.

Skal ha en liten "frihelg" 24. og 25. Ikke noen stor sprekk, men skal ha litt underjordiske grønnsaker til julemiddagen (kålrotstappe) og litt surkål 1. dag. Og rødvin.
Spørsmål: Er akevitt lov??

Igjen tusen takk alle sammen - humøret steg betraktelig!!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat