Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 13:44   #488
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Yeay Photo! Grattis på flinkejenta!!! Yeay Jabba! Veit ikke om du er jente da...?!

Her er det standby. Enda en uke jeg har klart å vedlikeholde. 58 kilo.
Synes det er litt rart jeg, etter å ha holdt på å glede meg over nedgang i snart to år, så skal jeg nå venne meg til å glede meg over stillstand... Ehh...hvis dere skjønner...

Men nå er målet mitt å klare å holde vekta fram til påske, i første omgang. Første delmål, liksom. Dess lenger jeg klarer å holde vekta stabil dess mindre sjanse er det for at jeg legger på meg igjen senere. Øver meg på å stabilisere nå; prøver ut forskjellige oppskrifter inne hos Gerd og er så flink atte...

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat