Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 13:21   #7
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: så ble det full stopp

Ville bare sende deg en jeg. Og signerer alle de andre over her, du har fått mange gode svar. Det er kjempefrustrerende å stå stille på vekta så lenge; -been there, done that, liksom. Men jeg lurer på om du målte deg med målebånd over hele kroppen før du startet? Selv om vekta står stille så kan du miste mange centimeter. Mål deg nå isåfall, siden du er omtrent halvveis. Veldig god motivasjonsfaktor å ha når vektnåla krangler.

Jeg kan ikke spise tomater, bær, brøderstatninger eller noen slags Atkinsbarer el. lign. for da stopper vekta dønn. Det jeg har gjort for å "komme igang" igjen når det har stått stille, er å spise større andel av kjøtt, feit fisk og animalsk fett en periode, og drukket MYE mere vann. Jeg synes kanskje du drikker litt lite...
Og ja; stresshormoner fører til fettlagring.

Uansett: 9,5 kilo???!!! STEIKI bra jo!!! Du kan virkelig være stolt av deg selv!

Massemasse fra Nic.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat