|
Sv: Hei! Ny her inne!
Jeg forstår hva du mener.
Selv har jeg på langt nær gått ned så mye som deg, og i hvertfall ikke med en slik fart.
Men jeg har fått slike kommentarer som at "du skal vel ikke mer ned nå" eller "du må forstå at du ikke har samme kroppen nå, som da du var 18".
Mulig at det viser mer i ansiktet, og når folk har vært vant med at man var litt rundere i kjakene - så ser man nesten undervektig ut. For store klær tror jeg også spiller inn, som du antyder.
For min del, ser jeg gjerne normalvektig ut med klær på, men jeg har definitivt for mye fett rundt magen ennå. Mitt mål var 18 kg ned, og jeg har klart 14 hittil.
Når det gjelder kommentarer om at man er i ferd med å bli for tynn, tror jeg faktisk at de er godt ment. Jeg inbiller meg at mange tror det er et kompliment for en som har vært overvektig å bli kalt tynn.
Lykke til i ditt forsøk på å lokke fram sixpack'en. Hvis det er ditt mål, må du gjerne prøve på det. Men jeg tror ikke du får noen bedre generell helsetilstand av det - det er sannsynligvis mest selvfølelsen som blir sterkere. Selvfølelsen skal dog absolutt ikke undervurderes.
|