Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 10:12   #4
Oban
Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Oban er på en erverdig vei

Sv: så ble det full stopp

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

Sorry, dette var en lite oppløftende innlegg. Snart er det jul med din glede!!

Synes det er helt greit med litt balanse her - kan ikke ha halleluja-stemning i alle innlegg .

Jeg skjønner godt at du er frustrert etter 4 uker uten å se framgang, selv om du har "levd riktig".
Hvis du ser på hva du likevel har klart å oppnå siden midten av september, er det jo imponerende (selv har jeg bare klart 3 kg i samme tidsrom).
Du skriver ikke om du har sjekket hvor vidt du er blitt mindre på strategiske mål - f.eks. livvidde. Selv har jeg ikke stått stille i 4 uker noen gang på kuren. Men det har i perioder gått svært tregt. Her har jeg merket på meg selv (spesielt i begynnelsen) at livvidden ble redusert selv om vekten stod temmelig stille. Selv er jeg slik at jeg "straffer" meg selv med å trene mer og å være enda mer nøye med maten når resultatene ikke er blitt som forventet. Men det viser sjelden tydelig igjen ved de neste veiingene.
Det som virkelig viser igjen, er om man gir blaffen og spiser alt man har hatt lyst på under ketolyse. Det gjorde jeg i sommer, og kan absolutt frarådes (om noen andre i det hele tatt skulle tenke på å finne på noe så dumt).

Lykke til og stå på videre. Kos deg i julen, men minst mulig med "ulovligheter". Og trenger du noen utblåsninger i ren frustrasjon, så bare kom med dem.

Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat