Tråd: Easylife
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-08, 21:40   #9
bjoekr
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Alder: 58
bjoekr er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Hei igjen

Joda, det var vansklig de første dagene, men etter at kroppen gikk over i ketose så forsvant sultfølelsen helt og kroppen fikk en masse ny energi. Dessuten gikk jeg ned ca 5kg i uken de første 2 ukene og det hjalp jo litt på motivasonen kan man jo si

Fra før hadde jeg også hørt om problemet med at man kunne starte å forbrenne muskalmassen dersom man gikk på for lavt kaloriinntak per dag og var skeptisk til dette i begynnelsen. Når det gjelder EasyLife så er kosterstatteren satt sammen slik at man skal unngå dette og dessuten går litt av oppfølgingen på at man monitorerer utviklingen i muskelmassen sett i sammenheng med vektreduksjonen. Selv har jeg økt min muskelmasse med ca 8kg i den samme perrioden hvor jeg har mistet 30kg totalt. Mao har jeg slanket bor 30 + 8kg fett (og sikkert litt vann)

Nå tror jeg ikke at EasyLife er det rette eller eneste svaret for alle, men for de som vil ha en skikkelig kickstart og langvarig oppfølging så anbefaler jeg i det minste at man vurderer opplegget.

Kommer nå til å holde meg i Ketose en tid fremover, selv om jeg skal begynne å spise. Deretter er planen og gå over til en balansert lavkarbo diet.

PS Takker for alle de positive innspillene også og tar dem med meg på veien

bjoekr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat