Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-08, 18:20   #47
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Tusen takk, Lille!
Menneh...altså ikke på under et år da. Februar ifjor. Ett år og 10 måneder ellerno sånt, tror jeg. Men ja jeg er kjempefornøyd!

Har ikke fulgt kuren til punkt og prikke heeelt, for jeg har måttet gjøre noen justeringer underveis ettersom jeg har funnet ut ting jeg ikke tåler. Har eksperimentert endel på egen kropp ja. Og det tror jeg er viktig at man gjør, og tar seg tid til underveis. Ingen kurer eller kosthold kan ha totalfasiten på DIN kropp, du må lytte til den og prøve og feile litt sjøl, og ikke være redd for det.

Jeg kan bl a ikke spise noen slags bær, fordi da stopper vekta heeelt opp. Smoothier er helt utelukket da. (Bjørnen spiser bær om høsten for å klare å legge på seg nok fett til vinteren... ) Jeg kan heller ikke spise tomater, siden de pr def er et bær. Dessverre. Siden jeg er så glad i dem. Dessuten må jeg holde meg unna Atkinsbarer og brøderstatninger. Veit ikke helt hvorfor. Men vekta stopper ihvertfall.

Tror jeg har "blandet" litt ketolyse og litt Skaldeman egentlig, siden jeg spiser mye mer kjøtt og animalsk fett enn hva som står i ketolyseboka. Og så drikker jeg MYE mer vann. Har også tatt meg flere regelmessige "hvileskjær" etter ca 6 månedersintervaller. Det eneste jeg IKKE klarer meg uten er ketolysetablettene; de inneholder alle de vitaminene og mineralene vi trenger for å optimalisere fettforbrenninga. Kjempeviktig.

Ta deg tid til å kjenne etter på egen kropp du, og eksperimenter litt underveis, så du finner ut hva DIN kropp liker og ikke liker.

Masse lykke til fra meg!

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 13-05-09 kl 12:53.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat