Opprinnelig lagt inn av RAGNA
Helgekos på lørdagskveldene: 1 glass rødvin. Spekemat, reker, kylling el.l.
Generelt: Litt baconkrisp et par ganger i uka.
Hei Ragna
Har vekta stoppet litt opp for deg...stakkars. Ja det er ikke noe motiverende. Kjenner til det der.
Ser du har fått flere gode svar, og jeg vil bare tilføye at det over her, bortsett fra kylling, det holder på litt ekstra vann. Når du i tillegg har begynt å gå hver dag, så tror jeg, som det blir sagt under her at musklene har litt ekstra å jobbe med....Kanskje litt ekstra vann til "beskyttelse" i musklene(kaller jeg det)
Husk å drikke masse vann, så slipper kroppen å holde på det den har, når den skjønner det kommer mer
Jeg skal ikke si noe negativt om Cottage Cheese, men jeg tror det var en av grunnene til at jeg rett og slett la på meg...Kanskje fikk jeg for mange proteiner i forhold til min aktivitet....Bare en tanke....eller feil melkeprodukt for meg.
Jeg skjønner det kan bli litt forvirrende med så mange forskjellige tips om hva det kan være, men prøv og sorter litt og se hva du tror passer på deg. Jeg ar også trodd at jeg har spist som jeg skulle, og har "bare" kost meg med noe småtteri i helga, som et glass rødvin eller to... og resultatet er jo minimalt ned da...siste uka skar jeg til beinet, og gikk ned litt mer. Skal prøve det denne uka også.
Bortsett fra det...boka vil jeg anbefale deg å lese nøye....
Lykke til, Ragna... vær litt tålmodig, så får du nok en skikkelig belønning snart.
S
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|