Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-08, 14:32   #41
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Hvor mange karbs man kan spise og fortsatt være i ketose er forskjellig fra person til person. 15 karbs så og si garanterer at man er i ketose! Når jeg spiste under 40 karbs (villris til middag, knekkebrød wasa fiber pluss til frokost, samt masse grønnsaker, rømme, fløte osv) var jeg fremdeles i ketose! Noen kan spise opp mot 100 karbs og fortsatt være i ketose! Det må nesten bare testes ut, for alle er forskjellige

Spørs nok litt hva slags brød og frukt man spiser... Jeg spiser aldri mer enn 1 frukt per dag, gjerne ikke i det hele tatt! Men det er kun fordi jeg ikke er så glad i det

Hvis jeg spiser mer enn 15 gr faller jeg ut av ketose med en gang. Derfor har jeg blitt så redd for karbs... Viker unna grnnsakene til flere måltider...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat