Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-05, 00:22   #38
Zoë
Medlem

Zoë sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 54
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Skjønner godt hva du mener, Iset.

Og de kostholdsdebattene som av og til ruller og går på NM er jo til å gå ut av sitt gode skinn av....

Det er så mye fientlighet mot lavkarbokost i befolkningen, og jeg tror at den først og fremst skyldes en blanding av egen dårlig samvittighet + en sterk uvilje mot forandring av gamle vaner.
Det å kalle mødre som ikke gir barna sine sjokoladepålegg og søte kjeks daglig for "hysteriske" er et tafatt forsøk på argumentering - men som blir så hjelpeløst at en nesten må avslutte meningsutvekslingen....

Selv sliter jeg med to sett besteforeldre som synes jeg er hjerteløs som ikke gir lillegutt brunost, og som benytter enhver anledning til å stappe han full av kjeks og "bare en liten" sjokolade....

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat