Tråd: Klagerett?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-08, 23:27   #39
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Klagerett?

Kanonada:
Jeg mener også at Reductil holder forbrenningen ved like når man spiser i kaloriunderskudd.
Spørsmålet mitt var til Kula som mente den ikke gjør det.

Felleskatalogen har følgende å si: ".... demper den reduksjon av energiforbruk som ellers ses ved vektreduksjon."

Hva betyr det om det ikke betyr at forbrenningen holdes ved like selv ved slanking?

Jeg har selv prøvd Reductil, men pga en dårlig opplyst lege brukte jeg masse penger på å gå ned et par kilo. Reductil skal ikke brukes sammen med antidepressiva(for søvn ved fibromyalgi, ikke depresjon for min del), da virker de ikke. Dette fant jeg ut selv, etter lang tid!
Da jeg senere sluttet med antidepressiva, prøvde jeg igjen Reductil. For meg ble søvnløsheten en for alvorlig bivirkning. Dette sammen med bivirkningen kronisk forstoppelse gjorde at jeg sluttet med dem, selv om jeg merket effekt på vekten.

Reductil er ikke ment som noen lett utvei for noen. Den er ment som hjelp til de som ikke oppnår resultater på noen annen måte!