Tråd: Klagerett?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-08, 15:21   #18
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Klagerett?

Opprinnelig lagt inn av Kanonada, her.

Jeg HAR kjempet og gjort ting etter boka i tre år, men INGEN vil forklare hvorofr jeg ikke får resultater som de fleste andre får. Når jeg da forsøker dette,som er det siste jeg føler jeg har igjen, så er det bare kjipt å få høre at joooda det funker for alle, bare fortsett du, jeg har gjort det så mange ganger før og like forbanna så er det ingenting som funker.

Jeg har ingen problemer med å forstå at du føler situasjonen som fortvilet.

Jeg gjorde et forsøk på å forklare hvorfor du ikke får umiddelbare resultater med kostomleggingen. Hemmeligheten bak god helse ligger i sunn mat. Hva som er sunt er det stor uenighet om. Knekkebrød f.eks. er ikke sunt. Noen mennesker kan spise det uten plagsomme bivirkninger, men du er antakelig ikke en av dem.

Pulver og piller er vel også så langt fra sunn naturlig kost du kan komme. Du må komme frem til en erkjennelse om hva som er sunn, naturlig mat. Gå ti tusen år tilbake i tid - før jordbruksrevolusjonen - så finner du svaret på hva mennesket genetisk er best tilpasset å spise. For meg er dette logisk.

Gå på biblioteket, lån og les "Bedre uten brød", "Spis deg ned i vekt" og "GI-NULL" så kan det hende du også vil mene at dette må være veien å gå.

Vi snakker tross alt ikke om noe hokus pokus, men naturlig mat!

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat