Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 12:47   #12
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Ja ,men jeg synes allikevel en bør begrense inntaket av pepsi max eller cola light om du vil,for en kan lett få allergiske reaksjoner av for mye. Jeg ble grådig syk av å drikke for mye lettbrus for 20 år siden,og måtte på kortisonsprøyte og Atarax,som er en meget sterk allergimedisin og blir bare brukt når en er virkelig ille. Jeg trodde jeg skulle dø av den elveblesten jeg fikk da.
Vet ikke helt om de bruker samme tilsetningsstoffer nå som da. Men uansett,bør en begrense inntaket.
Holder meg stort sett unna alt sånt jeg. Og Cola har jeg ikke drukket på 2 år

Må bare få presisere at jeg heller ikke har brukt allergimedisin eller blodtrykksmedisin de siste to åra