Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 01:59   #49
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Flink jeg ,- nei det vil jeg ikke si, men jeg kan være nokså sta. Har jeg først satt meg noe i hode, vil jeg gjerne gjennomføre det.
Det var den amerikanske 1972 boken jeg fulgte første gangen. Las grundig gjennom den en gang,- og satte igang. Kjente ingen som gikk på Atkins, eller hadde kjennskap til dietten i det hele tatt, så jeg måtte bare gjøre det beste ut av det,- også etterpå.
Ketolysekuren har en flott bok,- men i tillegg er der et forum hvor en kan få hjelp både fra Torkil og forummedlemmene,- også etter at en er ferdige med kuren, (så de behøver ikke å føle at "de står helt uten rettledning. ")
Har ofte inntrykk av at de som trenger mest hjelp er de som ikke leser boken grundig og setter seg inn i kuren,- men det kan jo være feil.
Når det er sagt, vil jeg også si at en bok som viderefører kuren sikkert kan være til god hjelp for mange. Helt enig med deg der Nille!

Ps.: Jeg har faktisk aldri vært inne på de engelske lavkarboforumene.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat