Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-08, 12:00   #32
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Cola light vs. Pepsi Max

Opprinnelig lagt inn av lillemy39, her.

Jeg lurer på hva som gjør at vi er avhengig.....det er enormt mange som er det med pepsi max???? Er det noe som er ala nikotin i røyken? Det er ikke bra å drikke så mye, men må ha det. IRRITERENDE , tenker på disse søtningsstoffene og på tennene, ikke bra.

Jeg var MEGA avhengig..Måtte ha det hver dag. Gjerne halvannen til to flasker Klarte å slutte. Byttet ut brusen med "ramløsa", svensk "farris" Nå kan jeg ta et glass lettbrus av og til. I snitt blir det kanskje halvannen liter i uka. Det er litt forskjell fra før hvor det gikk minst åtte halvannen litere i uka

Det påståes at de som driker lightbrus legger på seg også. De fleste slanke jeg kjenner drikker faktisk vanlig brus en gang i mellom, de tømmer ikke i seg bøttevis med lightbrus.

Legen min sa at det kunne trigge "søtsuget" også. Summavsummarum... Det er nok ingen fordeler med lightbrus

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat