Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 00:55   #47
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av komkari

Når du har gått på en lavkarbokur og tatt av 10 kg eller mer, er du blitt nokså drillet i å finne ut av kostholdet ditt. Kuren i seg selv er en stor forandring, og krever mye omstiling av matvaner. Du vet hva som gjør at du legger på deg,- og etter kuren vet du også hva som gjør at du tar av deg. Det er da også kun viljen som styrer hva du putter i munnen.

Du er en av de flinke du Komkari. Og det er sikkert mange som kan gjøre som deg.
Men alle er ikke så flinke og gjennomførte

Det er også mange som må ha alt skriftlig og plutselig føler at de står "uten rettledning" eller støtte når de er ferdig med "kuren" som du sier. De ønsker å VITE hvordan de skal gå videre. Få hjelp og tips. Det er ikke alle som tar av så sent som meg og bruker laaaang tid f.eks. Mange mister kanskje 1-2 kilo pr uke og har egentlig ikke rukket å sette seg skikkelig inn i kostholdet før de er ved målet. De vet jo at de må øke karboinntaket etterhvert fordi de ikke kan fortsette å spise så lite i all evighet. Men de vet ikke hvordan. Problemet til de fleste som går opp igjen er nettop det at det ikke har vært noe "etterpå". Du har sikkert vært på de engelske lavkarbo forum'ene. Og de som er der er nettopp de som er over induksjon eller første fase av den retningen de har valgt å følge. Det er de i "mellomfasen" som er den største faste gruppen..... Og der er det MANGE spørsmål. Selv fra de som følger Atkins som HAR et opplegg for hvordan du kan/bør gjøre det videre. Jeg var en av dem selv. Det tok LANG tid før jeg kom i rett spor. Selv om jeg fulgte Atkins og leste boka fra perm til perm flere ganger. I ettertid vet jeg at 1972 utgaven av Atkins ikke passet akkuat MEG, - noe 1992 utgaven gjorde.

Så jeg er en av den som både tror og mener det hadde vært flott med en videreføring av Ketolysekuren !

... så da venter vi da Torkil !