Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-08, 18:01   #77
Sandy
Medlem

Sandy sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Da har det endelig løsnet! Fikk meg en positiv overraskelse på vekten i dag morges og håper at det fortsetter nedover ved neste veiing Mon tro hva som fikk det til å løsne nå Dessuten virker det som om det har gitt resultater på livvidden også.

Nå er det bare å forberede seg på førjulstidens fristelser. Tror det skal gå bra - hadde såvidt begynt i fjor til jul, og spiste faktisk IKKE NOE søtt i i det hele tatt... En utrolig bragd! Utfordringen i år er svigers bebreidende blikk når jeg takker nei til poteter og helst ikke vil ha riskrem...

Har ellers jobbet litt med tankene mine rundt det å "måtte spise noe" når man skal kose seg en fredags eller lørdagskveld. Har tatt meg selv i å telle antall timer som er igjen av en kveld etter middagen. De timene man før satt å stappet i seg smågodt og potetgull... Hva skal jeg gjøre disse timene nå??? (he he - er det mulig...) Men faktum er jo at det å spise alt dette snopet lett ble til en vane og likestilt med det å kose seg. Utfordringen nå (og jeg mener at jeg er på god vei) er å tenke at det å kose seg ikke nødvendigvis innebærer å spise. Litt å jobbe med der altså. Det gjør det heller ikke lettere å ha en samboer som er sjokoholiker og kan spise HVA han vil uten å legge på seg. Skikkelig urettferdig!!! Vel, vel.. dette var bare noen tanker rundt mat. Sikkert noen som kjenner seg igjen.

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat