|
Sv: Mensblødninger
Min historie;
Etter ca to uker på EuroDiet, begynte jeg plutselig å få småblødninger - noe jeg ikke har hatt problemer med i hele tatt på de 5 årene jeg har brukt de p-pillene jeg bruker nå. Snakket med legen om det, og ho mente at det ikke var noe å bekymre seg over med en gang, men hvis det vedvarte i flere uker skulle vi se nærmere på det. Jeg er av de som i samråd med lege og gynekolog også bruker pillene til å hoppe over mens pga utenomjordiske menssmerter, så var egentlig midt mellom to perioder (har da mens hver 3. mnd). Legen mente at jeg skulle ha mensen som vanlig neste gang, som da var ca to uker etter at disse blødningene startet. Mellomblødningene mine varte da helt fram til denne mensen, med ett opphold på 1-2 dager. Hadde tidenes korteste mensperiode, med for meg unormalt lite smerter, og etter det har jeg ikke merket noe i verken ene eller andre retningen.
MEN nå, etter ca 10 uker på EuroDiet, sitter jeg med MANGE symptomer på at jeg er gravid, til tross for at jeg har tatt p-pilla regelmessig, så jeg lurer rett og slett på om dietten kan ha "overstyrt" p-pillene på en eller annen måte, sånn at p-pilla ikke har fungert optimalt...?
Har ikke testa meg ennå, skal gjøre det så fort jeg rekker innom ett apotek og får kjøpt en test....