Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-08, 09:51   #1
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Trening 3x i uka, ønsker max muskelvekst. 30-40min økter. Tips?

Jeg har stagnert helt i treningen pga kjørt samme treningsprogram over litt for lang tid, og kjørt styrke 5x i uka, da i en 5-splitt.

Nå skal jeg endre litt, 3x er det realistiske antall ganger pr uke jeg får tid til å gå på treningsstudioet. Jeg har ingen treningspartner som kan piske meg, men er flink til å tyne meg selv, bortsett fra kardiotrening...
Jeg jobber et steinkast unna S.A.T.S så trener i lunsjpausen. Trenger derfor et steinhardt intensivt program som varer ca.30+ minutter. Det betyr at jeg ikke kan ta pauser mellom settene, men må f.eks kjøre to øvelser samtidig og ta ett sett til øvelse 2 i pausen til øvelse 1.

Noen her som har noen skikkelig gode tips å komme med? Jeg ønsker størst fokus på armer/skuldre og mage, da jeg ikke ønsker nevneverdig større lår, men en av dagene bør nok være beintrening uansett.

Hva gir mest muskelvekst? Bør jeg teste RYP, eller bør jeg kjøre noen form for splitt?

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat