Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-05, 02:02   #31
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har aldri brukt foundation jeg..... ( Med foundation ser min fregnete hud skitten og flekkete ut faktisk... og jeg vil ikke skjule dem heller, de er en del av min personlighet)

.....bare rensekrem/tonic to-i-en , øyekrem (Body Shop e-vitamin), a-vitamin serum (Duve Medical), fuktighetskrem (Duve Medical)...... Av og til dekkstift/penn på røde prikker.

Og så bruker jeg et transparent pudderlignende greie fra Colours om vinteren. Men det er ikke sånn gammeldags pudder som dekker til.. Kanskje det er en slags foundation i pudderform ?? Den demper iallefall det på nese, panne og hake ! Om sommeren bruker jeg solfaktor 15-20 i fjeset hele tida... Dere som har sett meg vet at jeg har fregner

Men jeg har aldri brukte mye sminke. Helst bare vannfast øyensverte, kanskje litt rouge, EA Eight Hour Creme og lipgloss med farge til leppene.

Har veldig ømfintlig hud, og bruker medisinske kremer i ansiktet. Finner ingen foundation jeg tåler, så hvorfor dille når huden min trives og ser bra ut uten

Men mitt aller beste skjønnhetstips er MASSE VANN, NOK SØVN og LAVKARBOKOST !