Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-08, 21:39   #23
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mye trimmer dere?

Opprinnelig lagt inn av inglan, her.

Men det varer jo bare så lenge jeg trimmer. Setter jeg meg til og ikke gjør noe, blir vel musklene til fett igjen, noe som ikke forbrenner så mye som muskler

Bare en liten presisering:
Muskler kan aldri bli til fett - like lite som fett kan bli muskler
Muskeler er muskler, og ved trening blir de større.
Muskler er tyngre og tar større plass enn fett, og dess mer muskler dess mer fett forbrenner de.

Og litt trening er bedre enn ingen trening, start i det små du - og kanskje litt etter litt vil du like det?
Viktig å finne noe som du trives med - da er det lettere. Ja, for desverre er muskler/ kondisjon en "ferskvare" og må opprettholdes med jevnlig trening/mosjon.
Men jeg lover deg - det er kjempegøy når du først er kommet i form - da vil du ikke slutte....

Masse lykke til! Dette klarer du!

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat