Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-05, 20:36   #13
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Thula

Sier ikke til så mange hva jeg spiser heller. Vi snakket om det på jobben i dag, for det er en til der som går på diett (libra). Jeg fortalte litt om dietten (ikke at jeg faktisk kan så mye om den ennå, men snaaaart skal jeg kjøpe boken), og folk virket ikke som om de synes jeg var heeeeelt idiot, så...

Nå er jeg ikke overbevist selv, og ser foreløpig på ketolysekuren som en kur, ikke som en livsstil. Og tar jeg ikke feil så er det det den er. Etterpå vil jeg gå over til Atkins eller Grete Roede. Forstår godt dem som er skeptisk til lavkarbo jeg, klart man tar til seg det man leser og hører! Det har lite å si for meg, jeg følger min egen vei!

Dersom du går til en lege er de fleste leger positvt innstilt til lavkarbokurer,men dersom du har hjerteproblemer kan du nok bli bedt om å kutte ut en del fett fra kjøtt og holde saltinntaket på lavmål. Også er mange leger innstilt på at dersom du er insulinresistent bør du trene på en eller annen måte. Min eks. samboer tok testen etter råd fra meg,og det viste seg at han var insulinresistent. Den legen er mere opptatt av han skal trene,overhodet ikke bruke Atkins(for mye fett) men å spise mer etter Lindberg om du skjønner hva jeg mener.

DERFOR VIL JEG GJERNE STILLE SPØRSMÅLET.???( KJENNER DERE NOEN SOM HAR FÅTT HJERTEINNFARKT ELLER LIKNENDE ETTER Å HA STARTA ATKINS ELLER KETOLYSEDIETTEN) fOR MIN DEL VIRKER DET DA VITTERLIG SOM DE FLESTE HAR BLITT FRISKERE!!!

Ups jeg kom visst litt ut av kurs,men håper du tilgir meg