Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-08, 21:55   #42
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig, det er stor STOR forskjell, så jeg håper virkelig ikke en person som har tatt gastric banding vil advare andre mot gastric bypass, som er en helt annen type operasjon med mindre komplikasjonsrate og mindre sjanse for vektøkning senere. Det går overhodet ikke an å sammenligne de to operasjonene, og i hvertfall ikke når operasjonen er tatt for mange herrens år siden. I dag er det helt annerledes.

Alle burde blitt advart mot og ta en slankeoprasjon ,uansett type ,,for en kan faktisk DØ under oprasjonen , og noen få har det også grunnet komplikasjoner
men jeg skjønner godt de som tar det ,,,men det jeg ville var ikke og advare mot oprasjon ,,men og advare mot at etter oprasjonen ,må en faktisk også leve på en slags diett , passe på hva en spiser , for en Kan legge på seg av alle oprasjoner ,,og det kommer ikke etter et år men etter flere år ,,, jeg kjenner fler som har tatt bypass også ,og dere kan jo også lese på forumet om oprasjoner ,om de som har litt fartstid , flere har lagt på seg , fordi alt kan utvides , og en får plas til mer mat og snop og sånt ,

og da er igjen eneste utvei og slanke seg ,, desverre

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat