Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-08, 18:02   #11
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Vektnedgang, men ikke i ketose!

I enkelte av innleggene over kan det virke som om for mye vanninntak skulle kunne gjøre at man falt ut av ketose? Den påstanden har jeg aldri sett før, og jeg kan ikke forstå at det kan stemme!!!

Det eneste vannet som kan fjerne utslag på sticksen, er vel det som man eventuelt søler ned i sticks-esken?

Hvor mye vann du drikker påvirker om sticksen blir lys eller mørk, ikke om du får utslag. (Og fargen spiller ingen rolle.)

Ellers er jeg enig med de som sier at så lenge du går ned tilfredsstillende, behøver du kanskje ikke stresse med om du er i ketose?

Men hvis du likevel ønsker å finne ut av hvorfor du er falt ut av ketose lønner det seg å skrive ned alt du får i deg av mat og drikke, så er det som regel gode tips å få her inne. Det er antydet over at brødet kan være et problem, det ville vært min første tanke også.
Håper du finner ut av det!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat